Spring naar inhoud

Werken bij Dordrecht

Dordrecht: Er gaat een stad voor je open.

Projectsecretaris (schaal 7)

Faciliteren in uiteenlopende projecten om mooie doelstellingen te realiseren! Dit is waar jouw kracht ligt. Plannen en organiseren zit in jouw bloed en structureren is jouw tweede natuur. Jij weet als geen ander het hoofd koel te houden en zorgt ervoor dat we samen in-control zijn. De projectmanagers met wie jij werkt, kunnen op je bouwen. Herkenbaar? Dan gaan wij graag het gesprek met je aan.

 

Wat ga je doen?

Als projectsecretaris lever je een bijdrage aan de realisatie van de ambities van Dordrecht en de regio. Je biedt organisatorische, administratieve en secretariële ondersteuning aan de projectmanager en het project. De belangrijkste taken die je hebt, zijn:

  • Organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen;
  • Maakt en bewaakt (externe) afspraken voor de projectmanager en het projectteam;
  • Aanmaken en registeren van de (financiële) verplichtingen en factuurafhandeling;
  • Verantwoordelijk voor het archiveren en opslaan van alle projectinformatie (projectdossier);
  • Opmaak en verzending van opdrachten;
  • Uitzetten en opvolgen van acties en werkzaamheden die uit de overleggen en projectplanning voortvloeien;
  • Het voorbereiden en organiseren van informatiemomenten.

Wat neem je mee?

Jij wordt blij van het werken in projecten. Het maken van planningen, verzamelen van gegevens en het opstellen van exacte rapportages en presentaties geven je energie. Een gezonde nieuwsgierigheid maakt dat jij proactief acteert richting de projectmanager en initiatief neemt. Flexibiliteit, stressbestendig (met deadlines kunnen werken), ordelijk en goed sociaal vaardig, zijn belangrijke competenties in deze functie. Je moet namelijk gemakkelijk kunnen schakelen in onvoorziene gebeurtenissen, en verschillende ballen in de lucht houden. Het is een pré als jij ervaring hebt met ondersteunen van digitale bijeenkomsten en ons helpt om dit nog verder te professionaliseren. Je bent het visitekaartje van het project!

Verder:
• Mbo+ werk en denkniveau;
• Minimaal 1  jaar revelante ervaring met projectmatig werken;
• Je beheerst alle Officepakketten;
• Je bent goed met taal en cijfers;
 

Waar kom je te werken?

Je komt te werken bij iPM (intergemeentelijk projectmanagementbureau) in het cluster Management en Ondersteuning van de gemeente Dordrecht. Bij iPM werken circa 60 professionals (projectmanagers en -secretarissen). Met elkaar verzorgen wij het projectmanagement en de ondersteuning van complexe, multidisciplinaire en integrale projecten. Dit doen wij binnen het fysieke, economische en sociale domein. Met onze inzet dragen wij bij aan het realiseren van een aantrekkelijke stad en regio. Door het inzetten van onze kennis van lokale, regionale en landelijke ontwikkelingen, een groot netwerk en omgevingsbewustzijn weten wij de verbinding met de gemeentelijke organisaties en daarbuiten te leggen.

Onze kernwaarden zijn gelijkwaardigheid, betrokkenheid, enthousiasme en eigenaarschap.

Je komt te werken in een enthousiast team van 20 projectsecretarissen. Jullie werken weliswaar allemaal zelfstandig op projecten maar toch zoeken jullie elkaar regelmatig op. Je deelt kennis met elkaar en leert van elkaar. Samen werken jullie ook aan het verder professionaliseren van het vak van projectsecretaris. Daarnaast organiseren jullie ook regelmatig een teamuitje, nu nog digitaal, maar straks hopelijk fysiek.
 

Wat bieden we jou?

Wij investeren in opleiding en ontwikkeling van onze medewerkers. Wij zorgen samen met jou ervoor dat jouw talent optimaal benut wordt. Er is alle ruimte om nieuwe uitdagingen op te pakken en zo je profiel te verbreden. Samen met de andere teamleden geef je invulling aan de werkwijze van het team. Wij zorgen er samen voor dat je het beste uit jezelf gaat halen! En we geven je de kans om ook te ervaren hoe leuk het werken binnen onze organisatie is.

Jouw werk is meer dan alleen een salaris. Je draagt bij aan het realiseren van onze ambities. Daar zetten wij graag goede arbeidsvoorwaarden tegenover, zoals:

  • je treedt in eerste instantie in dienst voor een jaar voor 28 - 36 uur per week. Bevalt het van beide kanten? Dan bieden we je daarna een vast dienstverband aan.
  • salaris van maximaal € 3.176,- (salarisschaal 7, cao gemeenten) bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. Je exacte salaris is afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring.
  • mooie, complexe en afwisselende werkzaamheden en een plek in een collegiaal, divers team waarbinnen iedereen zijn identiteit en eigenheid behoudt.
  • je ontvangt een individueel keuzebudget van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Je bepaalt zelf hoe en wanneer je jouw IKB budget (inclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering) besteedt.
  • je bouwt een keuzepensioen op via ABP.

Solliciteren of meer weten?

Fijn dat je de tijd hebt genomen om deze vacaturetekst helemaal te lezen. Dat betekent misschien wel dat je wilt solliciteren. Wil je meer weten over de functie of heb je vragen? Schroom niet om contact op te nemen met Erwin Butzelaar (Teamleider Projectsecretariaat) via 06 40 90 79 14.

Wil je solliciteren? Daar zijn we blij mee! Vul het digitale formulier in en solliciteer met een motivatiebrief en recent cv.

Verwachten wij dat we een goede match kunnen zijn, dan nodigen we jou uit voor een gesprek. Wij zien je sollicitatie met interesse tegemoet!

Goed om te weten: Integriteit vinden we belangrijk. We vragen je daarom voor jouw start bij iPM een VOG aan te leveren.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 

Vacaturenummer80561
Aantal uur per week28 - 36
OrganisatieonderdeelGemeente Dordrecht
Reageer voor18-05-2021