Spring naar inhoud

OZHZ zoekt jou!

Senior servicemedewerker Informatiemanagement

We zoeken een digitaal denkende duizendpoot voor onze unit Informatiemanagement! Eentje die het voortouw neemt bij ontwikkelingen als robotisering, wetswijzigingen en toezicht op kwaliteit van data. Krijg jij energie van deze functie? En ben jij initiatiefrijk, kun je je goed uitdrukken en een echt enthousiasmerende aanjager? Dan horen we graag van je.

Eén van de units werkt in het (externe) Toezicht Registratie Systeem. Informatie die OZHZ ontvangt, maakt en/of verspreidt is archiefwaardig volgens de Selectielijst archiefbescheiden gemeenten en intergemeentelijke organen 2020. Hoe borg je dat we aan de Archiefwet voldoen en aan informatiebeveiligingseisen, maar dat de situatie voor de unit ook werkbaar blijft? Als senior servicemedewerker Informatiemanagement onderzoek je samen met de verschillende belanghebbenden welke mogelijkheden er zijn, kom je met een advies en werk je mee aan de daadwerkelijke realisatie.

 

Wat ga je doen?

Het bovenstaande is één van de vele voorbeelden van vraagstukken waar je als senior servicemedewerker Informatiemanagement aan werkt. Je levert een bijdrage aan de registratie en archivering van documenten en zaken in onze kernapplicaties.

Dat gebeurt nu nog handmatig, maar samen streven we naar de robotisering van deze taken en een meer regisserende, adviserende en kwaliteitsbewakende rol voor het team. Jij stuurt deze ontwikkeling binnen het team aan en zet daarbij ieders talenten optimaal in.

Daarnaast ben je in de lead voor het actueel houden van de archiefverordening, stel je samen met onze adviseur een informatiebeleidsplan op en denk je proactief mee over ontwikkelingen in de organisatie en in ons vakgebied.
 

Wat neem je mee?

  • Je hebt een Hbo-diploma en -denkniveau, bij voorkeur op het gebied van informatiemanagement (bijvoorbeeld LRM, SOD-II of HMDI).
  • Je hebt recente en relevante werkervaring, bij voorkeur binnen de (gemeentelijke) overheid.
  • Je kunt het vakgebied informatiemanagement laten aansluiten op de belevingswereld van onze in- en externe klanten.
  • Je fungeert als vraagbaak, durft voorop te lopen.
  • Je zoekt graag de samenwerking op. Je bent een verbinder binnen en buiten het team.
  • Je bent vindingrijk. Met tegenslag weet je goed om te gaan.

Waar kom je te werken?

Je komt te werken in de unit Informatiemanagement, team Servicemedewerkers Informatiemanagement. 'INF' is een veelzijdige club mensen, waar de taken op het gebied van data-, informatie- en documentenbeheer zijn samengebracht. Daarnaast wordt vanuit deze unit een belangrijke bijdrage geleverd aan het programma Informatiegestuurd Werken. Om OZHZ te laten fungeren als dé kennispartner in de regio voor het omgevingsrechtdomein, is beschikbaarheid van correcte en actuele data en informatie nodig. Daar levert de unit Informatiemanagement een belangrijke bijdrage aan. Ons kantoor vind je op loopafstand van het Centraal Station in Dordrecht.
 
Wie zijn wij?
Bedrijven, woonwijken, openbare gebouwen en natuurgebieden: dat is het werkveld van de specialisten van OZHZ. De inwoners en bedrijven in Zuid-Holland Zuid kunnen op ons rekenen. Met advies, vergunningverlening, toezicht en handhaving dragen wij bij aan een goede omgeving om in te wonen, te werken en te recreëren. Met ongeveer 220 medewerkers hebben wij veel expertise in huis en verbinden we kennis en ervaring in de regio. Al het werk dat wij uitvoeren, doen we in opdracht van en samen met de gemeenten en de provincie.
 

Wat bieden we jou?

  • In deze functie ga je fulltime (36 uur) werken. Bij goed functioneren heb je een contract voor 1 jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Je salaris is afhankelijk van je kennis, opleiding en ervaring en is maximaal € 3.598,- bruto (schaal 8 van de cao SGO).
  • Jij krijgt bij ons uitstekende arbeidsvoorwaarden op het gebied van flexibele werktijden, verlofregelingen, pensioen, reiskosten en studiefaciliteiten.
  • Aanvullend hierop ontvang je een Individueel Keuze Budget: 17,05% van je bruto jaarsalaris. Je beheert dit budget zelf en je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om dit (of een deel hiervan) te laten uitbetalen of er vakantie-uren van te kopen. 
 

Solliciteren of meer weten?

Solliciteren of meer weten?
Ben je enthousiast geworden? Solliciteer direct online. Als jij vindt dat je de ideale kandidaat bent voor deze functie, maar je voldoet niet helemaal aan de eisen, dan horen we ook graag van je.

Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan contact op met Leonie de Raad (unitmanager Informatiemanagement) via telefoonnummer 078 770 3273.

Ook leuk om te weten: OZHZ is "Beste Werkgever"! We vroegen het iedere collega: hoe vind je het om te werken bij OZHZ? De antwoorden waren zo positief dat dat wij het certificaat "World-class Workplace" kregen, voorheen beste werkgever. Wij zijn trots op onze collegialiteit, klantgerichtheid van de organisatie, samenwerking en ontwikkeling in de organisatie. 
 

Vacaturenummer75541
Aantal uur per week36
OrganisatieonderdeelOmgevingsdienst Zuid-Holland Zuid
Reageer voor02-03-2021